petak, 4. ožujka 2016.



Poštovani,nudim vam mogućnost da se zaposlite kod nas i radite iz svog doma!

Mi smo američka kompanija koja radi bez gubitaka već 18 godina,a plaćamo ljude koji reklamiraju nas i naše proizvode.

Posao je zanimljiv,za sve punoljetne dobne skupine,lako se nauči ako imate volje i želje za napredovanjem.
Registracija i edukacija su besplatni,pomoć vam je omogućena svaki dan u bilo kojem trenutku.

Usudite se probati,ništa ne možete izgubiti!


Preporučujem da se registrirate sa gmailom.




Dođite,čekamo vas!

KONTAKT:

biserka.hradec@gmail.com

facebook.com/biserka.hradec

2 komentara:

  1. I ja radim u SFI kompaniji preko godinu dana. O internet marketingu nisam znala ništa. Sa računalom sam bila na Vi. Danas sam uspješna u poslu i lider sam u timu.
    Sve sam naučila uz pomoć sponzora (mentora) i tima koji nam pomaže 24h svih 7 dana u tjednu na chatu.
    Pridružite nam se, ima mjesta za sve koji radom žele zaraditi.
    Dobro nam došli. Lijep pozdrav, Božica Vidrić, STL u SFI.

    OdgovoriIzbriši
  2. Poštovani čitatelji,
    u Strong Future International kompaniji zarađujem već 20 mjeseci. Biserka je odličan sponzor koji uspješno radi naš marketinski posao već više od godinu dana. Postanite dio našeg tima, naučit ćemo Vas zarađivati!

    OdgovoriIzbriši